Заміна мастила
Заміна мастила у Києві
Заміна мастила і фільтрів в ДВС по суті нескладний процес для автолюбителя з досвідом, але достатньо складний для початківця. Тому більшість автомобілістів намагаються робите те, що називається “заміна мастила в автомобілі” в автосервісі. СТО Профі виконує заміну мастила на Оболоні як через зливну пробку, так і з застосуванням спеціального обладнання - вакуумний збір, його часто називають експрес заміною мастила. Перевагою другого способу - це низька ціна заміни мастила і швидкість.
Повна чи експрес заміна мастила і фільтрів обов'язково потрібна в зимовий період та при пробегові в 20-30 тис. км. Виробник дає різні рекомендації щодо першої заміни мастила. Оптимальний інтервал заміни мастила прописано в сервісній книзі машини. До того ж для більшості виробників такий інтервал являється маркетинговим поняттям. У звязку з цим, власник авто повинен сам вирішувати, як часто йому відвідувати автомайстерню.
Але все ж таки потрібно брати до уваги режим експлуатації, сезон, розхідні матеріали та якість пального. Професійна заміна мастила проводиться так; зливається старе мастило, промивається фільтр, потім заливається нове мастило і запускається двигун. Іноді проводиться заміна мастила разом з заміною масляного фільтра. Фільтр промивають, щоб очистити його від продуктів розпаду та старого мастила. Краще все ж таки робити заміну масла разом із промивкою, аніж експрес заміну. Також вакуумна заміна залишає більше осаду та відпрацьованого мастила на дні картеру.
Фактори, які впливають на інтервал заміни мастила
Одним із важливих факторів, які впливають на інтервал заміни фільтра та мастила, вважається манера водіння, тобто регулярні навантаження, які витримує автомобіль. Автомобіль, який працює на межі своїх можливостей, потребує більше догляду і частої заміни фільтра і мастила в двигуні. Внаслідок чого буде збільшуватись зношення і вартість утримання автомобіля.
На графік заміни також впливає і якість пального. Для дизеля потрібно проводити заміну моторного мастила в 2 рази частіше двигуна на звичайному пальному, зазвичай через 10000 км пробігу, так як відбувається більш часте відпрацювання і забруднення пального. Мастило на дизелі радять повністю замінювати разом з масляним фільтром.
Ціна на заміну мастила – від 200 грн.